четверг, 6 октября 2016 г.

На старт, увага, руш!

На старт, увага, руш!


Пачынаць новую справу заўжды няпроста, таму ад стварэння гэтага блога да першага напісанага паведамлення прайшоў пэўны час. Час асэнсавання, ці сапраўды гэта мне патрэбна і якая ж мэта ўсяго гэтага? І у рэшце, прыйшла да высновы - патрэбна! 

Я ўжо некалькі год займаюся скрапбукінгам, шыццём цацак, вырабамі з палімернай гліны. Гэта маё хоббі, але я не супраць, калі яно пачне прыносіць прыбытак)

Галоўная мая мэта - не стаяць на месцы, развівацца, вывучаць новыя тэхнікі, знайсці свой непаўторны стыль...

Найпершая мая мэта - навучыцца правільнай кампаноўцы ў скрапбукінгу, каб прысутнічала правільнае пастраенне кампазіцыі. Я не вучылася ў мастацкай школе, у мяне, на жаль, няма таленту кампаноўкі, але я веру, што змагу гэта ў сабе развіць, і рабіць не проста тэхнічна якасныя вырабы, але і эстэтычна-гарманічныя на выгляд)  

А для чаго ж патрэбен менавита блог? Каб наглядна бачыць прагрэс (кали ён будзе :), і самае галоўнае, каб была магчымасць удзейнічаць у сумесных праектах! Мне падаецца гэта надзвычай цікавым, бо ёсць магчымасць пачуць меркаванне іншых майстрой, бо зараз мае гледачы - гэта мая сям'я і сябры, для якіх я і раблю падарункі сваімі рукамі.

У якасці стартавай кропкі, я хачу дадаць сюды некалькі сваіх нядаўніх прац, якія мне больш-менш падабаюцца, каб было з чым параўноўваць)


Альбом для майго сыночка на першы годзік:








  
Вокладка, на мой погляд, выглядае нескончанай, але ў гэтым вінаваты мой клеявы пісталет, які меў неасцярожнасць зламацца зусім несвоечасова!


Комментариев нет:

Отправить комментарий